Katering Aiskrim Kuala Lumpur dan Selangor 2018


Asalamualaikum, Kami Sweet Date Ice Cream  berbesar hati ingin memaklumkan kami bersedia menerima tempahan aiskrim kon di majlis majlis kenduri dan juga majlis majlis lain.

Hubungi kami sekarang di www.wasap.my/60192846896 


KLIK UNTUK WHATSAPP


 untuk mendapatkan sebut harga terbaik dari kami.Katering Aiskrim juga boleh di hubungi melalui email di aiskrimkenduri@gmail.com








Untuk makluman, aiskrim yang kami sediakan untuk tetamu adalah aiskrim yang kami hasilkan sendiri di rumah. Oleh itu, kebersihan dan keselamatan makanan amat kami tekankan semasa penyediaan dan pembuatan aiskrim.


 Sejak 2016 hingga sekarang, kami telah memberi khidmat lebih 100 pelanggan terdiri daripada pelbagai golongan , syarikat korporat,agensi kerajaan dan swasta.
 Perkhidmatan katering aiskrim kami memberi kegembiraan terutamanya kepada tetamu tetamu kecil di majlis majlis perkahwinan ,harijadi, rumah terbuka, karnival dan sebagainya.
Menggembirakan kanak kanak juga adalah salah satu sunah nabi yang boleh kita amalkan dengan pelbagai cara.Mungkin dengan tempahan aiskrim dan memberi makan aiskrim percuma ini juga adalah salah satu cara jika anda membuat majlis kenduri kendara.

Untuk pakej harga, boleh

katering-aiskrim
Tempahan aiskrim di Hari Kanak Kanak Hospital

katering-aiskrim

aiskrim-kon
Tempahan aiskrim di majlis Tadika 

majlis kenduri kahwin
Kakak Rela pun suka makan aiskrim Kon kami 

Kl-aiskrim
Melayan tetamu yang ingin makan aiskrim
di Taman Tun Dr Ismail Kuala Lumpur