Pakej aiskrim katering Shah Alam

Kami dari Sweet Date Ice Cream menyediakan khidmat katering hidangan aiskrim untuk pelbagai majlis samada kenduri kahwin,majlis hari jadi,rumah terbuka dan pelbagai program samada agensi kerajaan,badan korporat,parti politik,syarikat swasta ataupun untuk program program sekolah dan universiti.


Sejak 2016 kami telah terlibat dalam memeriahkan sambutan sambutan majlis yang diadakan di sekitar Lembah Klang dan Perak. Antara majlis yang pernah kami terlibat adalah seperti mini karnival PTPTN, karnival sekolah,majlis graduasi sekolah,majlis perkahwinan,majlis sambutan hari lahir,majlis aqiqah, majlis kesyukuran termasuk majlis perasmian projek perumahan.


Aiskrim yang ditawarkan adalah aiskrim yang dihasilkan sendiri dan telah terbukti memuaskan hati tetamu dengan citarasa yang enak,lembut dan berkrim. Malah kami juga telah menghasilkan aiskrim tanpa bahan pengawet serta rasa manis paling minimum.

Pakej pakej yang kami tawarkan adalah pada harga yang berpatutan dan mampu milik.Dengan serendah hanya RM100 sahaja untuk ‘booking’ majlis anda,anda mampu menempah awal majlis.
UNTUK TEMPAHAN KAMI BOLEH DIHUBUNGI MELALUI
WEBSITE www.aiskrimkon.com
WHATSPP: www.wasap.my/60192846896